یادداشت این مجله همانند گذشته توسط پرویز درگی و سرمقاله توسط دکتر محمود محمدیان، به رشته تحریر درآمده است. در این شماره میخوانید:
یادداشت
- نوروسینما، نورومارکتینگ، تبلیغات ایران: گذشته، حال و آینده
سرمقاله
- لزوم توجه حرفه ای به تبلیغات و اطلاع رسانی
اخبار بازاریابی
- بازار خبر
نوروسینما
- نوروسینما؛ ناجی گیشه ها
میزگرد
- تبلیغات: گذشته، حال و آینده
گفتگو
- گفتگوی تلفنی «توسعه مهندسی بازار» با رابرت چیالدینی، نویسنده کتاب تاثیرگذاری
در یک نگاه
- رابرت چیالدینی؛ استاد اقناع و تاثیرگذاری
گفتگو
- تاثیرگذاری، پیوند بین روانشناسی اجتماعی و بازاریابی
در یک نگاه
- دکتر رابرت چیالدینی، از طعمه شدن در کف خیابانهای آریزونا تا مشاور شخصیتهای مهم
نورومارکتینگ
- نورونهای آیینه ای درآمد شما را چند برابر می کنند
گفتگو
- گفتگوی اختصاصی با نخستین بنیانگذار واحد درسی نورومارکتینگ در جهان
در یک نگاه
- دکتر فیلیپ هریس بنیانگذار واحد درسی نورومارکتینگ در دانشگاه
نورومارکتینگ (مطالعه موردی)
- کاربرد نورومارکتینگ در خرده فروشی
نورومارکتینگ
- نورومارکتینگ: کشف مغز مصرف کننده
نورومارکتینگ و اخلاق
- بازارشناسی عصبی یا عصب شناسی بازاری: بررسی نقش اخلاق در نورومارکتینگ
نورومارکتینگ و اخلاق
- منشور اخلاقی نورومارکتینگ
استادان بازاریابی
- با بزرگان بازار و دانشگاه (متولدان بهمن و اسفند ماه)
بازاریابی حسی (مطالعات موردی)
- بازاریابی حسی؛ از خورشید فروزان تا بیلبوردهای تعاملی
مجلات بازاریابی و فروش
- ماهنامهی مارکتینگنیوز، با مقالاتی از بزرگان بازاریابی جهان
رپرتاژ آگهی
- بازارسازان برگزار کرد: سمینار مواجهه با بحران تأمین و فروش با نگرش اقتصاد مقاومتی
کتابفروشی بازاریابی
- تازهترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش
فرم اشتراک
- فرم اشتراک مجله و خرید فیلم آموزش بازاریابی هاروارد
گفتنی است، بازار، منبع اصلی نوآوری عنوان فیلم آموزش بازاریابی هاروارد است که همراه با مجله توسعه مهندسی بازار عرضه میشود.
نشریه توسعه مهندسی بازار به صاحب امتیازی و مدیر مسئولی پرویز درگی و سردبیری محسن جاویدمؤید هر دو ماه یکبار منتشر میشود. علاقهمندان برای تهیه این نشریه میتواند از طریق نشانی اینترنتی http://marketingmag.ir اقدام نمایند.